Sabbat databasen totalt, HJÄLP!

Detta är ett arkiv för phpBB2 Support, Diskussion, MODar, Stilar och översättningar. Den tillhandahålls endast för referensändamål.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

riversswe
Medlem
Medlem
Svar: 0

Sabbat databasen totalt, HJÄLP!

Inlägg av riversswe »

Tjenare!

Nu har jag satt mig i skiten riktigt ordentligt, jag råkade ta bort en användare för en liten stund sedan...inga problem tänkte jag eftersom jag precis gjort en backup av databasen. Så jag gick in i phpmyadmin och skrev över ENDAST användarbasen, men då kraschade alltihop. Nu är varenda användare borta över 400st!!!....Jag kommer inte inte i administrationspanelen eftersom mitt adminkonto är väck. Vad ska jag göra? Jag har en alldeles färsk backup! ...men jag vet inte hur jag ska få upp den så allt funkar som det ska? Verkar inte gå så bra i phpmyadmin programmet. HJÄLP!!!
Användarens profilbild
guerillaman
Medlem
Medlem

Inlägg av guerillaman »

Kommer Du inte åt administrationspanelen och databasverktyget "återställ" så ska du ändå kunna återställa databasen via phpmyadmin.

Har du en fullständig backup av databasen så gör helt enkelt en återställning av hela databasen där. Ta gärna en ny backup i phpmyadmin innan du börjar (ifall något går åt hvete).

Någon expert kanske sågar mitt "tips". . .men i teorin bör det fungera tycker jag.
neonodia
Gammal medlem
Gammal medlem

Inlägg av neonodia »

Skulle gärna vilja veta hur man gör det? Jag gjorde en fullständing Export av hela databasen via phpmyadmin.. Och nu fattar jag inte hur jag återställer allt till databasen igen
Skriv svar