Jaha, då har jag ställt till det igen.
Då man klickar på Profil, Logga in för att läsa dina meddelanden hittas inte dessa sidor. Samma sak händer efter inloggningen, själva inloggning fungerar dock för när man bakåtklickar kommer man tillbaka som inloggad. Admininloggningen är det samma sak med. Titta in på http://www.arelavincenter.se/lavincenter.htm för att se eländet.
Tyvärr har jag inte en aning om vad jag gjort för att ställa till det. Jag har arbetat med andra delar av sidan så eventuellt kan någon halvfärdig mod slunkit med då jag publicerat andra delar av sidan. På nått j-vla vis har jag lyckas sabba back-upen också (fråga mig inte hur).
Har ni något tips om vad det kan vara eller var jag ska börja leta.
Sidor som inte hittas.
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Jag är grymt tacksam för dina snabba svar!!!
Är det cookie_path och cookie_domain du menar?
Dessa poster var tomma, men när jag lägger in min domän och sökvägen till forumet så funkar det ändå inte. Kan det vara något annat fel eller är det jag som inte gjort rätt?
Mitt webbhotell har haft en del säkerhetstrul så jag är lite fundersam om det är de som gjort någon ändring som rör till det?
Är det cookie_path och cookie_domain du menar?
Dessa poster var tomma, men när jag lägger in min domän och sökvägen till forumet så funkar det ändå inte. Kan det vara något annat fel eller är det jag som inte gjort rätt?
Mitt webbhotell har haft en del säkerhetstrul så jag är lite fundersam om det är de som gjort någon ändring som rör till det?