Ramar försvinner
Postat: 2004-02-13 15:29
har en liten fråga...
Det är så att jag har ett forum på min sida http://www.comshares.se
har sidan indelad i 2 frames, en navigation längst upp och innehållet under. har en knapp som leder till forumet och det fungerar perfekt, problemet är att när man har loggat in så försvinner den översta framen, den med knapparna... hur och var ändrar jag för att den inte ska göra detta... Som ni förstår är det ett stort problem eftersom då försvinner hela navigeringen på hemsidan!
Tacksam för snabbt svar!
Erik N
Det är så att jag har ett forum på min sida http://www.comshares.se
har sidan indelad i 2 frames, en navigation längst upp och innehållet under. har en knapp som leder till forumet och det fungerar perfekt, problemet är att när man har loggat in så försvinner den översta framen, den med knapparna... hur och var ändrar jag för att den inte ska göra detta... Som ni förstår är det ett stort problem eftersom då försvinner hela navigeringen på hemsidan!
Tacksam för snabbt svar!
Erik N