Hittar inte admins kontrollpanel
Postat: 2005-11-10 23:27
Hej!
Jag har installerat om mitt phpBB, och denna gång hittar jag inget ställe där jag kan nå administrationspanelen.
Tidigare fanns en länk till administrationen längst ner på sidan av forumet, men den länken finns inte där nu.
Vad händer?
MVH
Anders Hidman
Jag har installerat om mitt phpBB, och denna gång hittar jag inget ställe där jag kan nå administrationspanelen.
Tidigare fanns en länk till administrationen längst ner på sidan av forumet, men den länken finns inte där nu.
Vad händer?
MVH
Anders Hidman