Sida 1 av 1

Hittar inte admins kontrollpanel

Postat: 2005-11-10 23:27
av ahidman
Hej!

Jag har installerat om mitt phpBB, och denna gång hittar jag inget ställe där jag kan nå administrationspanelen.

Tidigare fanns en länk till administrationen längst ner på sidan av forumet, men den länken finns inte där nu.

Vad händer?
MVH

Anders Hidman

Postat: 2005-11-11 00:10
av bico
Är du verkligen helt säker på att du är inloggad som en administratör, d.v.s. som en användare med administratörsrättigheter?

Problemt löst!

Postat: 2005-11-11 00:50
av ahidman
bico skrev:Är du verkligen helt säker på att du är inloggad som en administratör, d.v.s. som en användare med administratörsrättigheter?
Hej bico!
Tack för ditt svar!
Jo, nog hade jag rätt inloggningsuppgifter, men problemet låg tydligen i att jag varr tvungen att kasta en gammal cookie från min dator
Hälsn
Anders
:idea: