Sida 1 av 1

Automatisk radering av medlemmar

Postat: 2005-10-10 15:08
av Polargirl
Jag skulle vilja att medlemmar som inte varit aktiva i forumet, dvs inte skrivit några inlägg på typ två månader, tas bort automatisk. Finns denna funktion inbyggd eller måste jag installera nån MOD?

Postat: 2005-10-10 15:27
av Holger
Det måste du använda en modd för:
http://www.phpbbhacks.com/searchresults ... rch_type=1
Intressantast för dig är väl:
"Admin Auto Delete Users"