Automatisk radering av medlemmar
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Automatisk radering av medlemmar
Jag skulle vilja att medlemmar som inte varit aktiva i forumet, dvs inte skrivit några inlägg på typ två månader, tas bort automatisk. Finns denna funktion inbyggd eller måste jag installera nån MOD?
Before you criticize someone, walk a mile in his shoes.
That way, if he gets angry, he’ll be a mile away - and barefoot.
Det måste du använda en modd för:
http://www.phpbbhacks.com/searchresults ... rch_type=1
Intressantast för dig är väl:
"Admin Auto Delete Users"
http://www.phpbbhacks.com/searchresults ... rch_type=1
Intressantast för dig är väl:
"Admin Auto Delete Users"
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster


