Hehe, tro mig, när jag moddade UR:s forum tog det mig runt 40 minuter. Attachment är ju enkel, bara att köra genom EM. För övrigt är EM det bästa sättet att uppdatera ett forum, har aldrig misslyckats för mig.
kan man inte bara igenom profile_edit_body m.m. ändra de olika alternativen? typ namnen och liknande... jag har försökt mn får bara fram ":" och ingen text.. sen om jag försöker att skriva och sparar så händer inget?
asså jag fattar inte... hur ka jag göra detta enklast? finns det en svensk manual istället för den engelska?
Detta måste väl vara en ganska standard ändring på sitt forum så varför kan ni inte översätta det?
finns det någon som kanske skulle kunna hjälpa mig mer praktiskt om ni inte kan förklara det?
## Description: Just a simple way to add a new field to profile. "info" can be
## changed to "whatever" of course but be aware of the spelling (e.g.
## "INFO", "info", "user_info").
## If you want to add more than one field duplicate the following
## steps and change "info" to "whatever" (be aware of the spelling).
## The field "info" is just an example.
##
ingen som är intreserad av att försöka hjälpa mig då? ingen skulle kunna skicka ett exempel på där som gjort det så att jag får se hur dom gjort det eller liknande?
## Description: Just a simple way to add a new field to profile. "info" can be
## changed to "whatever" of course but be aware of the spelling (e.g.
## "INFO", "info", "user_info").
## If you want to add more than one field duplicate the following
## steps and change "info" to "whatever" (be aware of the spelling).
## The field "info" is just an example.
skall användas i hela installationen av hacket/add-onet.
Om du använder hacket som det är kommer du att få ett extra fält kallat "info". Om du nu byter ut alla förekomster av ordet "info" i installationsanvisningen (VIKTIGT: beakta stavning med stora/små bokstäver!) till t.ex. "hoj" så kommer du får ett fält kallat hoj överallt.