För att när du har svenska så letar den efter knapparna i sv och om du har engelska så letar den i en. Detta gäller även om någon användare väljer att ändra språk till engelska eller svenska i sin profil.
Det är bättre om du hämtar knapparna på samma ställe där du hämtade språkfilen eller kopierar knapparna till sv. Så du har både en och en sv katalog.
/J
Registrering för användarna
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Ett skäl till är om något händer med uppsättningen så är alla anvisningar på Engelska och mot den uppsättningen.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
*skriver här så slipper jag starta ny tråd*
Jag har ett litet problem kvar. Det går att skapa trådar och så, men när man ska läsa trådar kommer bara följande felmeddelande upp:
Jag har ett litet problem kvar. Det går att skapa trådar och så, men när man ska läsa trådar kommer bara följande felmeddelande upp:
Snabbt bara, vad är fel och hur fixar jag det???Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/www/ultrasblasvart.awardspace.com/forum/viewtopic.php on line 1409
Det är en ny fråga och nya frågor ska ha nya trådar.
Du har modifierat viewtopic.php och glömt ett ' eller " på rad 1409 kanske. Vid den typen av fel är det bästa att kopiera in raden som ger felmeddelandet och några rader innnan. Men inte hela filen.
/J
Du har modifierat viewtopic.php och glömt ett ' eller " på rad 1409 kanske. Vid den typen av fel är det bästa att kopiera in raden som ger felmeddelandet och några rader innnan. Men inte hela filen.
/J

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/