phpBB Debug] PHP Notice

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Svar: 0

Inlägg av tumba25 »

Du vill inte erkänna att du lagt dit den? Filen är ju en ändrad index.php.

/J
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

Nej, där har du fel Tumba!, det är delar av filen är från index.php... för att statistik m.m. ska fungera i portalen utan att lägga ner för mycket jobb, det är jag pappa till! Men den där java biten är jag då inte pappa till, det kan jag lova :D
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Användarens profilbild
Naturen
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem

Inlägg av Naturen »

Kjell skrev:Nej, där har du fel Tumba!, det är delar av filen är från index.php... för att statistik m.m. ska fungera i portalen utan att lägga ner för mycket jobb, det är jag pappa till! Men den där java biten är jag då inte pappa till, det kan jag lova :D
nä jag vet att du inte är pappa till java biten ,men jag ska fråga min andra amin, men han är bortrest, och jag hoppas att det e han, så att jag slipper tänka på det.
Skriv svar