Som du mycket riktigt skriver är det ett välkänt faktum att phpBB (tyvärr) inte har något stöd för ranker baserade på tid. Jag håller med dig om att man bör applicera MODifikationer med stor försiktighet, särskilt med tanke på just framtida uppdateringar.Kail skrev:phpBB har som känt inte stöd för ranks baserade på tid och vi undviker helst installera MODdar för att undvika eventuella problem samt allt strul vid uppdateringar.
Det kan vara ett bra och enkelt alternativ.Holger skrev:Eller ändra "Ny medlem" till "Medlem" helt enkelt ...
Ok! Bra! Tack!Kail skrev:Nu har jag ändrat gränserna en del. Jag tror detta blir bra.

