Nu fick jag följande meddelande när jag försökte komma in på mitt Forum:
Jag erkänner - jag har micklat med databasen.message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?
Eftersom jag har problem med registreringen (skickas inget aktiveringsmejl) så kollade jag i tabellen _users via phpMyAdmin och där fanns personen registrerad, fast user_active var ju 0 förstås.
Jag tänkte att det problemet får jag lösa senare. Jag ville nu bara testa med att ha en användare som inte var Admin så jag tänkte att det bara skulle vara att gå in och ändra 0:an till en 1:a.
Samtidigt såg jag att det fanns en post till - en användare till som benämndes "Anomymus" eller något liknande. Jag deleatade den också, för den var säkert ett resultat av mina tidigare försök att få registreringen att fungera. Kanske det var dumt tänkt.
Hur som helst så blev resultatet det att jag fick meddelandet ovan. Jag vet inte vilken av åtgärderna som orsakade det hela, men jag skulle hemskt gärna vilja veta hur jag ska göra för att komma tillbaka så att det fungerar igen.
Adressen till sidan är: http://www.rixn.nu/forum