nu han jag inte ändra ändra mitt inlägg innan du han svara,jag hade skrivit fel... förlåt
Men det kanske inte gör något,det står att mitt lösenord är en email jag fick fylla i när jag starta detta program,och på user ID står det anonym.....om det är ok så kanske jag klara resten
Är det någon uppgift som jag ska skriva in där istället för att det står anonymous? Jag glömde också att fråga vad det skall stå på pfrofile name? just nu står det IPswitch
Nja, du kan skapa en profil i ws_ftp, där kan du spara all information om FTP-tillgången till din sajt. Så behöver du inte mata in den på nytt om du ska ladda upp en ny/ändrad fil vid ett senare tillfälle.
ws_ftp funkade inge vidare för oss eftersom när jag försöker använda chmod så kan jag inte ändra siffrorna, dem finns inte ens som val. har valt leechftp istället, där jag kan ställa in attribut vilket är samma sak, problemet jag har är.
när jag öppnar webläsaren för att komma åt install filen får jag upp page cannot be found.
är det någon skillnad på attributen ? enligt tutorials videon är det attributet 666 man ska använda men enligt din text tidigare 777.
helt snurrig blir jag
det är väl i webläsaren jag ska knappa in ex. http://www.xtreme-swe.se/forum eller vad mappen nu heter mm mm... dessutom har vi fått inloggning till mysql på server? vad förväntas vi göra där? tänk på att vi är totalt nya på detta och behöver all hjälp vi kan få ... tack på förhand
nu har vi strulat till det rejält.. fick upp forumet, och skulle adda gästboken, då försvann allt, inloggning till forum, faq, forum, ja det mesta.. vad gjorde vi? kan någon av er hjälpa oss... var kan vi skicka koder för inloggning så ni kanske kan kika på vad som är fel? en soppa har det blivit av alltihop tyvärr...
Det vi har gjort är att rensa datan basen,så jag antar att vi måste instalera om phpbb och göra en backa upp,sedan försöka ge oss på gästboken på nytt, är vi på rätt väg nu?