Jag provade även här hos er med mitt konto. att bocka i Logga in mig automatiskt vid varje besök." och det funkar tydligen inte här hos er heller..eller är det någon inställning eller bugg
Inloggning
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Inloggning
Jag provade även här hos er med mitt konto. att bocka i Logga in mig automatiskt vid varje besök." och det funkar tydligen inte här hos er heller..eller är det någon inställning eller bugg
Re: Inloggning
Osäker på om jag förstår exakt hur du menar.
Detta innebär att om du loggar in samtidigt som du har denna ikryssad så skall du inte behöva logga in nästa gång du besöker forumet.tarja skrev:"Logga in mig automatiskt vid varje besök."
För du har en cookie som säger att du redan är inloggad på denna sidan.
Menar du att dina medlemmar ändå blir utloggade när dom besöker sidan nästa gång?
- Sinom
Dina cookie-inställningar är lite fel.
Gå till ACP > Cookieinställningar och ändra Domän för cookie till .veckansreducerade.se (missa inte punkten före)
- Sinom