Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Mina nya medlemmar som kommer till forumet bli utdelad som moderater..och det vill jag ju inte..men var ska jag ställa om det..jag tycker jag är överallt och letar vart det ska ställas om
" Hjälp på Traven, att börja med att göra det nödvändiga, gör sedan det möjliga, och plötsligt gör du det omöjliga."
Jag löste det..jag hade gjort en titel som heter moderator...och jag visste inte att man var tvungen att göra titlar själv..trodde att dom fans klara ..eller är jag ute och cyklar..sen när jag ändå är här..Jag får inte till knapparna till den svenska php...vilken mapp lägger jag den i? jag hoppas att det är ok att jag ställer denna fråga här ...annars så får du skicka mig rätt..så kan jag ställa den under den rätta kategorin...
Tarja
" Hjälp på Traven, att börja med att göra det nödvändiga, gör sedan det möjliga, och plötsligt gör du det omöjliga."