smartors fotoalbum med esaymod

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

krigarenssjäl
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

smartors fotoalbum med esaymod

Inlägg av krigarenssjäl »

tänkte fråga om det är nån som installerat smartors foto album i phpBB2.0.11..?..
jag har haft sånna problem med mina moddar att fungera
så lyckades jag installera easymoden..jätte lätt o jag jublade
tänkte jag lätt skulle få smartors album men icke easymodden hittar fel kod på den=(..har försökt med phpBB2.0.11 och 10 och 4 men inget som gått=(

har nån nått förslag hur jag ska göra..har ju testat moddat filerna själv oxå men misslyckats såklart=(

men finns det nån där ute som lyckats o har nått tips så hojta gärna till

http://www.falospolare.se
Senast redigerad av krigarenssjäl den 2005-04-15 20:09, redigerad totalt 1 gång.
krigarenssjäl
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

Inlägg av krigarenssjäl »

försöker nu att installera smartors album_v2053 i ett phpBB-2.0.11 men har problem med det..har ju sett andra på nätet ha den kombinationen så det måste ju gå..

problemet jag stött på är att när jag ska följa dessa install instruktioner så finns inte textfilen jag ska byta..är bara på usercp_viewprofile jag gått bet så här lyder installet:
#
#-----[ OPEN ]-------------------------------------------------------
#
includes/usercp_viewprofile.php

#
#-----[ FIND ]----------------------------------------
#
'U_SEARCH_USER' => append_sid("search.$phpEx?search_author=" . urlencode($profiledata['username'])),

#
#-----[ AFTER, ADD ]----------------------------------
#
// Photo Album Addon v2.x.x by Smartor
'U_PERSONAL_GALLERY' => append_sid("album_personal.$phpEx?user_id=" . $profiledata['user_id']),
'L_PERSONAL_GALLERY' => sprintf($lang['Personal_Gallery_Of_User'], $profiledata['username']),

http://www.falospolare.se
Skriv svar