Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Ibland ligger lösningen i att man försöker formulera sina tankar... ibland frågar jag min fru hur jag borde lösa det hela, när jag försöker formulera så hon förstår mitt problem ramlar polletten ner (för mig själv).
Hade jag hunnit svara (innan du kom på/löste det själv) hade jag rakt av sagt att du nog missat att lägga till det svenska bildpaketet för din stilmall.
/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.
I förra inlägg skrev jag att jag klantat till det och fixat till. Att det fungerar.
Men jag har ingen aning om hur jag gjorde. Jag upprepade om och om proceduren med språket och sen fungerade detta.
Men det skulle inte skada att veta hur?