Felmeddelnade när jag installerar ReIMG Image Resizer
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Felmeddelnade när jag installerar ReIMG Image Resizer
Någon som har en susning om vad jag pysslar med?
Hela installationen gick ju kanon. Men sedan när jag går in i min acp och klickar på fliken .mods och sedan ACP_REIMG_CONFIG så får jag följande felmeddelande:
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 48: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 67: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /adm/index.php on line 150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3774)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /adm/index.php on line 152: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3774)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /adm/index.php on line 153: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3774)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /adm/index.php on line 154: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3774)
Gäller www.kiacarclub.se
Mvh Morgan
Re: Felmeddelnade när jag installerar ReIMG Image Resizer
http://www.phpbb.com/customise/db/mod/r ... /faq/f_623
Mvh
Jonathan
Mvh Morgan
Lösningen är att se till att språkfilerna för en installerad MOD läggs med i alla språkmappar på forumet.
Om översättning saknas för t.ex. svenska, så får man ta den som ska ligga i /en/ och lägga över i /sv/.
Är man pigg på det kan man gärna översätta och dela med sig till andra här som behöver dem.
Förslag till översättningar av MODdar kan man posta här:
http://www.phpbb-se.com/forum/viewforum.php?f=33
/marcus
Jag postar den ev. lösningen nästa gång =)