"Redigerat av:"
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
"Redigerat av:"
Hej igen!
Nu är det så att jag vill att man ska se om någon redigerat sitt inlägg efter att det postats!
Har ställt in så att det ska synas, kommer dock inte ihåg var. Men det syns ändå inte?
Nu är det så att jag vill att man ska se om någon redigerat sitt inlägg efter att det postats!
Har ställt in så att det ska synas, kommer dock inte ihåg var. Men det syns ändå inte?
Re: "Redigerat av:"
Det kommer endast att synas utifall de fyller i en orsak (då en anledning kommer att begäras) eller om redigeringen skett efter en viss tid då inlägget skrevs.
Vill du göra så att det alltid krävs en anledning, så läs - http://phpbb-se.com/forum/viewtopic.php ... 057#p48083
Hugs
Vill du göra så att det alltid krävs en anledning, så läs - http://phpbb-se.com/forum/viewtopic.php ... 057#p48083
Hugs
Okej, tack!
Nu har jag problem med ett tema och bildpaketet.
Om du loggar in på användaren "Test" och tar löseordet "tester1" och byter till temat BlueSplosion, då märker du att ingen översatt knapp fungerar!
Den säger i ACP'n att T.ex "Ny tråd" är min valda översatta knapp, men den syns inte på forumet!
Vad är problemet? Gjorde en sv mapp i imageset i min ftp också osv.
Nu har jag problem med ett tema och bildpaketet.
Om du loggar in på användaren "Test" och tar löseordet "tester1" och byter till temat BlueSplosion, då märker du att ingen översatt knapp fungerar!
Den säger i ACP'n att T.ex "Ny tråd" är min valda översatta knapp, men den syns inte på forumet!
Vad är problemet? Gjorde en sv mapp i imageset i min ftp också osv.
De fungerar fint här.
Testa att trycka CTRL + F5 och se om bilderna laddas. (Detta för att tömma din lokala webbcache)
Hugs
Testa att trycka CTRL + F5 och se om bilderna laddas. (Detta för att tömma din lokala webbcache)
Hugs
Nu fungerade det, bilderna skulle tydligen inte vara i sv mappen c:
Men "Online" bilden vid användaren syns fortfarande inte..
Men "Online" bilden vid användaren syns fortfarande inte..
Vadå inte vara i sv mappen??
Dom ska ligga under styles/BlueSplosion/imageset/sv/ annars e det något annat fel.
Dom ska ligga under styles/BlueSplosion/imageset/sv/ annars e det något annat fel.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Någonting fel isf 
Fungerar om det bara finns en sv mapp
Om knapparna är i den mappen fungerar det inte 
Fungerar om det bara finns en sv mapp
Det finns en mapp /sv i /styles/dinstil/imageset där dina knappar ska ligga, sedan finns det en annan i /languages där språkpaketet ska finnas.