"Mina inlägg"

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Tasun
Medlem
Medlem
Svar: 0

"Mina inlägg"

Inlägg av Tasun »

Kan inte se rubrikerna "Mina inlägg" och "Nya inlägg". Har varit så ett par dagar. Är det ett generellt fel eller bara hos mig?

Tasun
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Re: "Mina inlägg"

Inlägg av Peetra »

Bara hos dig. Mer information torde behövas för att vi här ska kunna hjälpa till. Fyll i supportmallen.
Tasun
Medlem
Medlem

Inlägg av Tasun »

Återkommer till mitt problem enl ovan. Efter inloggning kan jag fortfarande inte se "Mina inlägg" och "Nya inlägg". Händer också att när jag har loggat in så ombedes jag att logga in igen. Hos andra fungerar det tydligen bra, så det måste vara något unikt hos mig. Vad har ni för förslag för mig att göra?
Peetra
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Peetra »

Vikket forum?
Skriv svar