Kjell skrev:Hej... vet inte om jag hänger med i terminologin, men vi provar...
Antar att du vill ändra texten som går ut i mailet... det finns olika beroende av hur du har satt upp forumet, men dom vanligaste är user_welcome_inactive.txt och user_welcome.txt som ligger under <forumrot>/language/sv/email och du har en för engelska också.
Nej, jag vill ha ett mail som inte används, ett "noreply" mail =)
texten i mailet är bra som det är, men sen ska det vara en "support" mail som de skickar till när de vill ha hjälp.
"noreply" ska bara vara till för massutskick, när de reggar ett nytt acount etcetc.
Kjell skrev:Om du menar att du vill ta bort texten som ligger i huvudet "Vildsvinsjakt.nu" så är det filen overall_header.html som du hittar under <forumrot>/styles/<ditt tema>/template/ och sök efter <h1>{SITENAME}</h1> och ta bort denna och för beskrivning är det <p>{SITE_DESCRIPTION}</p>
Men om jag gör detta, då försvinner det helt, kan man inte ha det länkat till <meta name="keywords" content="" /> och <meta name="description" content="" />
Varför jag vill ha bort själva texten är för att jag tycker inte det blir snyggt att ha det där, har min header ovanför som redan säger vad <h1>{SITENAME}</h1> säger.
Sen så behöver man väll <h1>{SITENAME}</h1> och <p>{SITE_DESCRIPTION}</p> för sök motorer ?