Har du eller vet du något ställe där man kan få någon sån provannons-kod? Hade vart kanon att testa någon för att se ifall man skulle vara på rätt spår.Peetra skrev:Du måste mata in annonsinformationen i korrekt html.
Den där verkade så bra, så jag plockade in den själv också på ett av mina testforum, som har verkliga besökare ibland. Jag har funderat på att lägga in goggle där länge nu, men har int iddast, då de forum, jag sett med goggle, ofta har ganska fult utseende på det, men jag tycker det blev riktigt fint nu! Titta!![]()
google erkänner väl inget sånt, men jag vill nog påstå att det stämmer. Det tog mig elva veckor att få mitt adsense-konto godkänt dock och sajter/forum jag lagt upp har alltid indexerats inom 2-12 dagar även utan adsense, men jag anmäler alltid sajten till google och lägger in en fil för att google ska hitta sajten. Men har man ett adsense konto från förut, så är det ju bara å tuta å köra på.roky82 skrev:Anledning till att jag vill ha med Google AdSense är pga att det sägs att man kommer med snabbare på google när man söker och detta är viktigt för mig då forumet är nytt och jag vill ha besökare. Stämmer detta eller finns det andra sätt?Jag har funderat att testa att "sparka igång" nån sajt genom att lägga in adsense å strunta totalt i att spendera tid på att skapa organiska inlänkar, anmäla till listor osv, osv... Lite för å jämföra eller så, men... ...det e en långtidsplan, om jag inte får lov att lägga in min egen annonskod i testsyfte på den sida jag jobbar med just nu alltså... Jag har så mycket annat liksom, så jag "sparkar int igång" egna sajter sådär bara.
Har lagt in .html i det fältet man ska göra, det var bara något enkelt som skulle visa en text, men det dök ju inte upp något. Kan skall vara något mer avancerat?