Nu kommer jag med en förfrågan igen. Alla problem/frågor jag haft tidigare har jag fått svar på här tidigare så testar turen denna gång.
Söker en MOD skript som gör att banners på forumet byte automatisk vid typ varje klick, olika dagar jag tror ni förstår.
gäller forumet på http://www.streetsofsundsvall.se/forum/index.php
(bilden med den svarta bilen) Även känd som Audi för dom som är intresserad
Finns det något som gör detta. Är inge problem att byta själv anser jag men man är ju bekväm
Skapa en katalog som heter "headers" under <forumrot/styles/Attriuum/theme/images/
Lägg innehållet i rar filen i den nya katalogen och dom banners du vill ska vara med.
Ändra i filen <forumrot/styles/Attriuum/theme/colours.css
INSTRUCTIONS
1. Modify the $folder setting in the configuration section below.
2. Add image types if needed (most users can ignore that part).
3. Upload this file (rotate.php) to your webserver. I recommend
uploading it to the same folder as your images.
4. Link to the file as you would any normal image file, like this:
Jag skulle gå till ditt forum å fick ett blixtsnabbt meddelande om att någon bild innehåller fel och inte kan visas. Var nog så kort stund i rutan, så att det inte går att få syn på det med en snabbare uppkoppling/dator.
Körde Firebug på din sida, den visar den här CSS koden, men vart den ligger kan jag inte se, det är den han läser, kan du göra en sökning och kolla vart den ligger...
Hoppas det är okej att jag lyfter en av mina gamla trådar då jag har ett litet problem gällade detta.
Försöker byta ut dom gamla bilderna jag körde med. Raderade dom gamla och la in dom nya med namnen logo_1 osv
Rensade cachen och logo_1 kommer upp men den ändrar inte till nästa logo i ledet.