Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Du laddar upp dem med ftp till katalogen /styles och aktiverar sedan dem på den plats du nämner i ACP. Komihåg att sätta knappar i katalog /sv/ för annars syns knapaprna inte, om forumet är svenskt. Du kan använda engelska knapparna, om du inte hittar eller gör svenska.
Hur kommer jag åt denna ftp'n? Skall jag använda mig av någon särskild ftp klient eller duger vilken som?
Och mitt forum är på engelska, och det ska det förbli
Vilken som helst klient lär ska duga, det viktiga är att du har login till servern.
Du kanske kan vara så vänlig och fylla i vår supportmall. Svara på det du vet och skriv t.ex. vet ej på sånt du inte förstår av frågorna, så får vi en bra översikt över vad du kan och hur vi kan hjälpa dig. Vid behov så tar vi allt riktigt från början.