$lang['Install_Method'] = "Välj installationsmetod";
$lang['Install_No_Ext'] = "PHP konfigurationen på din server stödjer inte den databas typ du har valt";
$lang['Install_No_PCRE'] = "phpBB2 kräver den \"Perl-Compatible Regular Expressions Module for php\" vilket din php konfiguration inte stödjer";
// Shoutbox mod
$lang['shoutbox_on'] = "ShoutBox on";
$lang['date_on'] = "Show date";
$lang['sb_make_links'] = "Make links";
$lang['sb_links_names'] = "Username link to profile";
$lang['sb_allow_edit'] = "Allow administrators and moderators to edit messages";
$lang['sb_allow_edit_all'] = "Allow to edit own messages";
$lang['sb_allow_delete'] = "Allow administrators and moderators to delete messages";
$lang['sb_allow_delete_all'] = "Allow to delete own messages";
$lang['sb_allow_guest'] = "Shoutbox avaliable for guests";
$lang['sb_allow_guest_view'] = "Shoutbox only visible for guests";
$lang['sb_count_msg'] = "Number of viewed messages";
$lang['delete_days'] = "Amount of days after messages will be deleted";
$lang['sb_text_lenght'] = "Max messages letters";
$lang['sb_word_lenght'] = "Max word letters";
$lang['setup_shoutbox'] = "Shoutbox Configuration";
$lang['shout_size'] = "ShoutBox size";
$lang['sb_banned_send'] = "Disallow send messages for user";
$lang['sb_banned_send_e'] = "User IDs of users who can't send messages to ShoutBox. Separate multiple user IDs with commas, for example: <b>18, 124</b>";
$lang['sb_banned_view'] = "Disallow ShoutBox for user";
$lang['sb_banned_view_e'] = "User IDs of users who can't view and use ShoutBox. Separate multiple user IDs with commas, for example: <b>18, 124</b>";
//
// That's all Folks!
// -------------------------------------------------
?>
Jag ser att jag har en knapp mindre än på ditt forum i ShoutBox och det är denna knapp: Aktualisera.
Är det något tillägg i eran eller har jag något fel hos mig?
Sedan är det något skumt med nedre delen av ShoutBox och det är där man skriver, den delen är inte låst, och då menar jag att en del av den försvinner lite ibland... hmm skumt.
Okej då förstår jag att det kan vara lite anorlunda i min ShoutBox.
Jag ska ta å titta om jag kan hitta nån annan install.txt dokument nån stanns, för den jag har så är det jätte konstigt i, det är inte uppradat som det ska vara. Vet du vart jag kan hitta nån som det går att se vad som står i?