snabb hjälp behövs

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Paradiz
Medlem
Medlem
Svar: 0

snabb hjälp behövs

Inlägg av Paradiz »

la in en chatt och får detta nu, hur kan jag återställa har kört backup men funkar inte forumet är på
http://www.shrimpshop.se/forum just nu stängt då det klantades till

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /index.php on line 29: main(./shout.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /index.php on line 29: main(./shout.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /index.php on line 29: main() [function.include]: Failed opening './shout.php' for inclusion (include_path='./:/usr/local/lib/php')
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Svar: 1

Re: snabb hjälp behövs

Inlägg av Holger »

Var har du lagt shout.php?
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Paradiz
Medlem
Medlem

Inlägg av Paradiz »

Oj, nä den har jag inte laddat in.
Fick hjälp av min webhotels support pust vilken pärs, tankade in en backup jag hade men den ställde bara till ännu värre.
Måste se om jag kan hitta nån som kan installera den där Ajax chatten ,konstigt den funkar på mitt testforum men inte på det riktiga.
Användarens profilbild
egetforum.se
Gammal medlem
Gammal medlem

Inlägg av egetforum.se »

Vilken ajax chat är det du har försökt att lägga in?
Administratör för EgetForum.se
Paradiz
Medlem
Medlem

Inlägg av Paradiz »

den här http://startrekguide.com/ funkar skitbra på testforumet men sket sig då jag skulle ha på riktiga forumet, installerade på samma sätt båda gångerna, nu vågar jag ju inte lägga in chatten igen
Användarens profilbild
MrRaider
Extra aktiv medlem
Extra aktiv medlem

Inlägg av MrRaider »

jag har tidigare haft [BETA] AJAX Chat MOD på min forum och det funkade bra. Men tog bort det för att det var tråkig :P
nu använder jag Live chat mod https://blueimp.net/ajax/ .
Mycket enkel och mer användbar.
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

MrRaider skrev:för att det var tråkig
Kan bero på dom som skriver också :lol: Jag använder Handymans chatt, men den dolt (bara teamet), men jag har BBCode, smilies m.m. som man kan lägga till, det handlar bara att läsa sig till vad man kan göra.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Skriv svar