Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
hej jag hittar ointe "registrera" på start sidan... bara om jag trycker på logga in... då kommer man til sidan där man ser registrera... kan inte påminna mig om att det var så förr???...
Jag kan svara på din fråga peetra, botebo körde en restore på databasen till 3.0.0 och var då tvungen att ha samma filer som hör till den, men språkpaketet låg kvar från 3.0.3 och det ställde till det. botebo kommer säkert uppgradera, (vad jag tror) men vill säkert ta en paus efter det som har hänt och få det att fungera som han hade det tidigare.