Jag har lagt till ett eget profilfält som jag nu vill ska visas under avataren när man postar, under fälten blev medlem, ort osv. Har fattat att jag måste fixa det i filen viewtopic_body.html men jag får det inte att funka..
Fältidentifikation är satt till: USER_VEHICLE
Någon som kan hjälpa mig?
"Fält" under avataren i en tråd post
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Re: "Fält" under avataren i en tråd post
Jag vet lösningen, måste leta lite för jag kommer inte ihåg strax.
BRB Petra.
BRB Petra.
Re: "Fält" under avataren i en tråd post
Låter bra, jag älskar snabba svar.Peetra skrev:Jag vet lösningen, måste leta lite för jag kommer inte ihåg strax.
BRB Petra.
Re: "Fält" under avataren i en tråd post
Jag är helt säker på att det varit uppe här på forumet förr, men kan inte hitta den tråden.
Har du satt till eget profilfält nånstans i filerna, det går att sköta i ACP i trean. Så för att enklast få fram dem under visningsbilden, så har man gjort profilfältet via
ACP --> Användare och grupper --> Användare --> Egna profilfält.
Om du gjort de egna profilfälten på rätt sätt, så syns de antagligen där även om de är gjorda på annat sätt. Finns säkert många rätt sätt.
Om profilfältet syns där, så får man det synligt under visningsbilden såhär:
ACP--> Allmänt --> Forumkonfiguration --> Forumfunktioner --> Visa egna profilfält i trådar:
Den sista är längst ner på sidan, bocka för ja där och klicka på skicka.
Har du satt till eget profilfält nånstans i filerna, det går att sköta i ACP i trean. Så för att enklast få fram dem under visningsbilden, så har man gjort profilfältet via
ACP --> Användare och grupper --> Användare --> Egna profilfält.
Om du gjort de egna profilfälten på rätt sätt, så syns de antagligen där även om de är gjorda på annat sätt. Finns säkert många rätt sätt.
Om profilfältet syns där, så får man det synligt under visningsbilden såhär:
ACP--> Allmänt --> Forumkonfiguration --> Forumfunktioner --> Visa egna profilfält i trådar:
Den sista är längst ner på sidan, bocka för ja där och klicka på skicka.
Re: "Fält" under avataren i en tråd post
Ahh se där så simpelt det kan vara. Man ska bara hitta alla funktioner överallt..
Tackar och bugar!
Senast redigerad av Kjell den 2008-07-14 14:08, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Tog bort senaste citerade inlägget.
Anledning: Tog bort senaste citerade inlägget.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster


