Hej
Jag undrar om det finns någonstans där man kan ladda ner forum som redan är moddade?
Färdigmoddade 3.0 forum?
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
-
nordisktfiske
- Medlem

Färdigmoddade 3.0 forum?
Besök min sida http://www.nordisktfiske.se och registrera er gärna i forumet.
Re: Färdigmoddade 3.0 forum?
Jag googlade: premodded phpbb3
Jag har inte den blekaste aning om deras funktionalitet och med så många att välja på, så är det bäst du ser för dig själv.
Peetra
Jag har inte den blekaste aning om deras funktionalitet och med så många att välja på, så är det bäst du ser för dig själv.
Peetra
Den stora frågan är ju: vad vill du ha för extra funktioner?
"phpBB2 Plus" var det ju många som gillade, men i min smak hade det för många onödiga grejer.
Samma sak gälelr ju för premoddade phpBB3-forum.
"phpBB2 Plus" var det ju många som gillade, men i min smak hade det för många onödiga grejer.
Samma sak gälelr ju för premoddade phpBB3-forum.
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Ingen support via PM!
Ett stort problem som jag ser framför mig är när man söker hjälp och då inte veta överhuvudtaget vad som ingår i paketet.
Det tar tid att modda och det tar mer tid när något är fel i ett större "paket" med moddar.... jag rekommenderar att man moddar själv och tar den tid man behöver för att få det rätt och om man då får eventuella fel, så kan man lättare få hjälp med dessa.(eller är det någon som säger något annat
)
Det tar tid att modda och det tar mer tid när något är fel i ett större "paket" med moddar.... jag rekommenderar att man moddar själv och tar den tid man behöver för att få det rätt och om man då får eventuella fel, så kan man lättare få hjälp med dessa.(eller är det någon som säger något annat
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Nix det är det bästa. Annars ska man använda en premodat forum där det går att stänga av mods. Annars sitter man där med en massa mods som man inte vill ha.
Senast redigerad av Kjell den 2008-06-12 23:16, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Behöver inte citera inlägget före
Anledning: Behöver inte citera inlägget före
Har inte så mycket tid över, men tittar in lite då och då.
-
nordisktfiske
- Medlem

Ok tack för alla svar, den funktion som jag tycker är viktigast är att man kan posta bild med inlägg så det är ett färdigmoddat 3.0 forum med den funktionen jag söker 
Besök min sida http://www.nordisktfiske.se och registrera er gärna i forumet.
Va? Ladda upp filer (tex bilder) till forumet finns som standard i phpBB3, så du kanske inte behöver något MOD alls? Eller kanske jag missförstod din fråga?