Våran Webmaster har fått ett nytt webdesign program som hade en defaultbinställnin "radera allt från servern innan ny uppladdning" Hon noterade inte detta utan raderade hela klubbens forum från servern
Jag har laddat upp phpBB 3 igen (version 3.0.0) instalerat det laddat upp mina backuppfiler i "store" mappen gått in i adminpanelen /underhåll och återskapa. Jag markerade den senaste backuppen och klickade återskapa. Fick "grönt" medelande men ändå så ser forumet ut precis som när det är nyinstallerat
Jag är helt ny på detta med phpBB. Klubbforumet är mitt "första" och det var i princip färdigt. Jag känner mig inte så sugen på att göra om allt arbete igen...
Kan tillägga att jag har använt samma version av phpBB nu som jag gjorde backupperna i och att när jag gjorde backupperna använde jag fullständig, gzip, markerade alla mappar i boxen ,och både laddade ner och lagrade lokalt.
Det enda skillnaden som jag vet är att när jag installerar måste jag använda en nytt namn på där installationsprogrammet föreslår phpbb_ då det redan är upptaget....
Som sagt jag är novis på detta och har någon några käcka förslag eller lösningar på mitt problem så mottages de tacksamt
Länk till forumetför er som vill titta på elendet...http://barakatter.se/forum/
Tacksam för all hjälp jag kan få !