Kan inte flytta trådar

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Danielnisse
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Svar: 0

Kan inte flytta trådar

Inlägg av Danielnisse »

När jag försökte flytta en tråd så stod det att det inte gick och den kategorin som jag skulle välja var ljusgrå istället för det svarta som andra är i. Vad ska jag göra för att kunna flytta tråden dit där den ska vara?
Användarens profilbild
tumba25
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Re: Kan inte flytta trådar

Inlägg av tumba25 »

Är du säker på att du inte försökte flytta tråden till kategorin där den redan är?
Bild
Developer @ phpBB MOD Team

Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/
Danielnisse
Aktiv medlem
Aktiv medlem

Inlägg av Danielnisse »

Ja det är jag helt säker på.
Jag vill flytta tråden till den kategorin där den passar hmm innan en underkategori vill jag ha inlägget
Användarens profilbild
Marcus
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Marcus »

Är du säker på att du har behörighet att flytta in ämnet i den kategori du försöker flytta till?

De som ska visas som gråa är den kategori du flyttar ifrån och kategorigrupper (dvs. de som innehåller kategorier).

/marcus
Marcus Farrington - Administratör på phpBB Sverige
OBS! På förekommen anledning ges ingen support via PM.

Webb- & Drupalutvecklare på Webbyrå Grebban.
Skriv svar