Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.
Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
jag installerade phpBB3 RC7, och installationen gick bra, men fick ett medellande om att jag inte hade några administrations rättigheter. Jag tog bort installations mappen som förklarad, men har fortfarande samma problem. Är det någon som möjligtvis har en ide om vad detta kan vara, och som kan ge mig några råd
Tack för tipsen, men tyvärr går det inte att komma åt administrations panelen. Har gjort allt vad du sa jag skulle göra, men fungerar ej. Gjorde också en ny installation, men med samma problem.
Ja, kollade upp detta för att försäkra mig om att alla filar va vart dom skulle vara. Jag undrar bara om det fattas någon fil, men då skulle väl inte forumen fungera alls