RC5, funkat bra i en månad... nu blankt ?
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
RC5, funkat bra i en månad... nu blankt ?
Installerade RC5 och uppgraderade från gamla 2.22, allt har gått utmärkt i exakt en månad på dagen. Men nu är sidan helt blank och jag kommer inte fram alls. Databasen verkar normal och sist jag loggade ut från forumet timmen innan så gick allt klockrent. Det skumma är att jag har ett syster forum på samma server som inte är moddad eller uppgraderat utan ett rent RC5 och det kan inte heller se , sidan är blank eller inte laddas alls.
Vad kan ha hänt vad kan jag prova att göra ?
/ urban
Nej, det är ingen spärr eller något sådant vad jag vet, det lutar mer åt att servern har ändrat förutsättningar om två stycken forum hänger sig.... lösenord i config.php som exempel mot databasen
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Är den en egen server, ligger den på ett hotell etc ?
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Har du ändrat något? Är du säker på det?
/J

Developer @ phpBB MOD Team
Behöver du en modifikation skriven/installerad för ditt phpBB-forum? Eller kanske annan specialanpassad kod och/eller en server-administratör? https://tumba25.net/