"Allmänt fel" när jag ska in i Administrationspane
Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.
Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
"Allmänt fel" när jag ska in i Administrationspane
Allmänt fel
Du måste ange ditt lösenord för att komma åt administrationspanelen.
Underrätta forumadministratören eller webbansvarig
Jag vet att jag skriver rätt anv.namn/lösen då jag kommer in på själva forumet. Har inte gjort någon ändring, förutom att ge en användare till admin rättigheter, men funkar inte att komma in med det kontot heller.
Då har jag varit tvungen att ta bort kakorna och det har fungerat igen.
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Det hadde varit enklare att svara om du hadde nämt att du bytte teman ocksåAmazonas skrev:Kakorna var det första jag provade
Fick dock bukt på problemet genom att gå in att tömma cache mappen. Verkar som det hände något när jag skiftade mellan två olika teman. Men nu kommer jag in igen och allt funkar som det ska.
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Mjo kom på det själv senKjell skrev:Det hadde varit enklare att svara om du hadde nämt att du bytte teman ocksåAmazonas skrev:Kakorna var det första jag provade
Fick dock bukt på problemet genom att gå in att tömma cache mappen. Verkar som det hände något när jag skiftade mellan två olika teman. Men nu kommer jag in igen och allt funkar som det ska.