"Allmänt fel" när jag ska in i Administrationspane

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
Skriv svar
Amazonas
Medlem
Medlem
Svar: 0

"Allmänt fel" när jag ska in i Administrationspane

Inlägg av Amazonas »

Igår kunde jag utan problem logga in i acp idag går det inte längre. Efter att jag har verifierat mitt användarnamn/lösenord får jag följande fel:

Allmänt fel
Du måste ange ditt lösenord för att komma åt administrationspanelen.

Underrätta forumadministratören eller webbansvarig

Jag vet att jag skriver rätt anv.namn/lösen då jag kommer in på själva forumet. Har inte gjort någon ändring, förutom att ge en användare till admin rättigheter, men funkar inte att komma in med det kontot heller.
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

Har inget bra svar, men har råkat ut för samma sak när jag har hoppat mellan två olika web-läsare... då blir det något fel i kakorna.
Då har jag varit tvungen att ta bort kakorna och det har fungerat igen.
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Amazonas
Medlem
Medlem

Inlägg av Amazonas »

Kakorna var det första jag provade :)

Fick dock bukt på problemet genom att gå in att tömma cache mappen. Verkar som det hände något när jag skiftade mellan två olika teman. Men nu kommer jag in igen och allt funkar som det ska.
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

Amazonas skrev:Kakorna var det första jag provade :)

Fick dock bukt på problemet genom att gå in att tömma cache mappen. Verkar som det hände något när jag skiftade mellan två olika teman. Men nu kommer jag in igen och allt funkar som det ska.
Det hadde varit enklare att svara om du hadde nämt att du bytte teman också ;)
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
Amazonas
Medlem
Medlem

Inlägg av Amazonas »

Kjell skrev:
Amazonas skrev:Kakorna var det första jag provade :)

Det hadde varit enklare att svara om du hadde nämt att du bytte teman också ;)
Mjo kom på det själv sen :) Ibland hjälper det att tänka till en extra gång... :oops:
Skriv svar