adsense koder

Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på sidan.

Moderatorer: Moderatorgrupp, Supportgrupp

Kategoriregler
Här kan du ställa frågor om problem med och drift av phpBB 3 (3.0.0 eller senare). Det är här du bör skapa en tråd om du har ett problem, vill ställa en fråga och vill ha ett svar. Gäller det något annat, var vänlig bläddra nedåt på forumindex.

Klicka här för att se våra allmänna forumregler.
leafylove
Gammal medlem
Gammal medlem
Svar: 0

Inlägg av leafylove »

hehe jo jag ska säga till ifall jag hittar nått värdefullt. :lol:
äm det funkar, fast det blir samma som innan, nu har jag provat att lägga den längst ner i index_body då hamnar den 3 km nedanför, och lägger jag den längst upp så hamnar själva forumet 3 km ner och texten på forumet blir mycket större, så jag antar att man ska kasta in koden någon annanstans :) men vart tro :roll:

kan ju förklara mer vart jag vill att min annons ska ligga. Du vet acid temat har ju själva forums delen i en liten box sedan är det typ 4-5 cm som bara är grått på varje sida. det är där jag vill ha den, på höger sidan...
Användarens profilbild
Kjell
Hedersmedlem
Hedersmedlem

Inlägg av Kjell »

Jag var inne på din sida och ser inte vad du ser, dvs... jag ser bara att den är 3-4mm för långt ned (ligger på ramen), så en tom rad efter den så blir det bra tror jag....

ps.
Har för mig att det ska finnas en mod som göra att ADS:en hammnar mellan vissa inlägg.. om det var första och femte..... jag kan se om jag hittar den..
Edit: Jag hittade två... du kan läsa själv här om det är något att ha. Om inte annat så får du säkert tips på olika lösningar där. http://startrekguide.com/forum/f84-topi ... 0-b1-.html
http://startrekguide.com/forum/f84-topi ... -post.html
/Kjelle KonsultPoolen * Facebook * Twitter * MODx Verkstan
Brukar sova lite efter 29:e timman och Ingen support via PM!
leafylove
Gammal medlem
Gammal medlem

Inlägg av leafylove »

Fast nu har jag inte dom där jag vill att dom ska vara, men dom får vara där nu, orkar inte krabba med det mer,
ska genast läsa dom länkarna du skickade.
tackar..

Edit---
Nu har jag lagt in en av dom moddarna du gav mig, och jag måste säga att jag blev mycket nöjd med resultatet, tack mega mycket. blev bättre än vad jag tänkt mig från början... tack igen :D
Skriv svar