Jag har installerat en mod där man kan se vem som skrapat ihop mest poäng på forumet. Nu skulle jag vilja göra ett par förändringar. Först skulle jag vilja lägga in poängen på en ny rad så att de blir helt vertikala oavsett hur långt användarnamnet är. För det andra skulle jag vilja ha användarens avatar ovanför namnet.
Så här ser min ut: http://www.bodydrag.com/forum/top_posters.php
Så här skulle jag vilja ha det ungefär: http://www.pwaworldtour.com/pwa.sys/sailors/ranks,1,M
Går detta att fixa ?
Föränding i mest poäng mod
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Föränding i mest poäng mod
Feel the Force !
windsurf.se
windsurf.se
Det borde ju räcka med att du ändrar i viewtopic_body.tpl i mappen templates/<template-namn>/. Det handlar om att ändra lite HTML.
Jakob Persson - Grundare av phpBB Sverige - IT-konsult - http://www.jakob-persson.com
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
The Complete phpBB Template Design Guide (phpBB 2.x): http://archive.jakob-persson.com/articl ... index.html
Den sidan har en egen .tpl-fil i top_posters_body.tpl, men det kvittar.
Ja, hade det varit så enkelt så. Jag har försökt ta lite kod från viewtopic_body.tpl där avataren är med, men det funkar inget vidare....
Ja, hade det varit så enkelt så. Jag har försökt ta lite kod från viewtopic_body.tpl där avataren är med, men det funkar inget vidare....
Feel the Force !
windsurf.se
windsurf.se
Kul ska exprimetera med den jag medJoakim skrev:http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=119205
Mitt forum... http://www2.hemsida.net/petrify/
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst



