När jag (är inloggad) klickar på profil dyker detta felmedelande upp:
Fatal error: Call to undefined function: display_avatar_gallery() in /data/members/free/tripod/se/v/i/l/vildsinntfiske/htdocs/forums/includes/usercp_register.php on line 738
Jag fattar inte vad som é fel på den raden:
$user_layout = $userdata['user_layout'];display_avatar_gallery($mode, $avatar_category, $user_id, $email, $current_email, $coppa, $username, $email, &$new_password, &$cur_password, $password_confirm, $icq, $aim, $msn, $yim, $website, $location, $occupation, $interests, $signature, $viewemail, $notifypm, $popup_pm, $notifyreply, $attachsig, $allowhtml, $allowbbcode, $allowsmilies, $allowviewonline, $user_style, $user_layout, $user_lang, $user_timezone, $user_dateformat, $userdata['session_id']);
Vad är felet!!!
Profilproblem!!
Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp
Vad kör du för version, några moddar?
Tycker det varka som att inte funktionen matchar den funktion som den ska anropa.
Ex. om det finne en funktion:
och du anropar den med:
eller:
så kan du få det där felet.
Det kan också bero på att det, som det ser ut i ditt inlägg, inte är en radbryning mellan två rader.
Så här bör det se ut:
Förövrigt verkar inte raden du hänvisar till vara den samma i min fil.
Tycker det varka som att inte funktionen matchar den funktion som den ska anropa.
Ex. om det finne en funktion:
Kod: Markera allt
dothis($a){
// do something
}Kod: Markera allt
dothis();Kod: Markera allt
dothis($a, $b);Det kan också bero på att det, som det ser ut i ditt inlägg, inte är en radbryning mellan två rader.
Så här bör det se ut:
Kod: Markera allt
$allowviewonline = !$allowviewonline;
display_avatar_gallery($mode, $avatar_category, $user_id, $email, $current_email, $coppa, $username, $email, &$new_password, &$cur_password, $password_confirm, $icq, $aim, $msn, $yim, $website, $location, $occupation, $interests, $signature, $viewemail, $notifypm, $popup_pm, $notifyreply, $attachsig, $allowhtml, $allowbbcode, $allowsmilies, $allowviewonline, $user_style, $user_lang, $user_timezone, $user_dateformat, $userdata['session_id']);Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst