Har just upptäckt en väldigt konstig sak i mitt forum som aldrig varit några problem tidigare: jag upptäckte att klockan gick en timme fel, trodde först att det hade med inställningarna att göra, men så var inte fallet.
Jag har testat lite olika alternativ: när jag är inloggad på administratörskontot går klockan en timme för långsamt, när jag är utloggad eller är inloggad som "vanlig" användare går klockan en timme för fort. Detta trots att både adminkontot, den generella foruminställningen och det vanliga användarkontot har inställningen gmt+1 timme!
Ingenting har ändrats på servern (som är privat, så jag har lite insikt vad som händer där), däremot har jag för ca en vecka sedan uppdaterat forumet från 2.0.21 till 2.0.22. Kan upppdateringen ha påverkat, med tanke på de filer som ändrats:
Jag kör också 2.0.22, men har inga problem med klockan som du beskriver.
Men om det är två olika användare kan det inte vara i Profilen, användarna har olika GMZ.
Nej, det var just inte inställningarna i profilerna som skilde sig, alla användare hade samma gmt inställd i profilen vilket jag skrev ovan, så det är något annat...
/MN
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon