2:a världskriget teman

Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.

Moderator: Moderatorgrupp

Kategoriregler
Skapa en tråd här om du vill ha hjälp med att exempelvis skapa en logotyp, egna rank-bilder eller installation av MODdar eller hela forum. Denna kategori är enbart avsett för förfrågan om tjänster mot betalning, och skall ej förväxlas med supportforumet. Du får enbart göra förfrågan här, inte annonsera dina tjänster.
Diktator
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 1
Blev medlem: 2004-03-25 17:41
Svar: 0

2:a världskriget teman

Inlägg av Diktator »

Hejsan, undrar om någon vill göra en 2:a världkriget tema till mitt forum.
Snygg design som påminner lite om andra världskriget, och sedan "aktivitets mätare" .

Hemsidan är http://www.brothersinarms.nu

och mitt msn är coolio_westside@hotmail.com

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster