Fotoalbum?

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Netstamps
Ny medlem
Ny medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 2005-10-27 13:43
Svar: 0

Fotoalbum?

Inlägg av Netstamps »

Som jah har fattat så finns det ett flertal MOD för att hantera bilder. Det jag söker är där användaren kan bifoga en bild i sitt mess.
Och även ett MOD där användaren kan lägga upp ett fotoalbum.

Vad finns att rekomendera?
Tack för tipsen
MVH Netstamps
Användarens profilbild
Holger
Support - Ledare
Support - Ledare
Inlägg: 6561
Blev medlem: 2004-06-09 09:32
Svar: 1

Inlägg av Holger »

Det finns egentligen bara två bra moddar för detta:
foto i inlägg: attachment modden -> http://www.opentools.de
foto i album: album modden -> http://smartos.is-root.com
Holger Gremminger
Ingen support via PM!
Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster