phpbb plus "LÖST!"

Frågor kring MODdar (modifikationer) för phpBB 2.0.x.

Moderatorer: Supportgrupp, Moderatorgrupp

Användarens profilbild
rallar3
Aktiv medlem
Aktiv medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 2005-11-25 15:06
Svar: 0

phpbb plus "LÖST!"

Inlägg av rallar3 »

När jag ska installera phpbb plus så får jag detta meddelande

Kod: Markera allt

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, "Mail" and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Så jag kollar min server "Error.log" å där står det

Kod: Markera allt

[Fri Feb 03 08:35:05 2006] [alert] [client ] d:/easyphp1-8/www/test/phpbb2/.htaccess: Invalid command 'RewriteCond', perhaps mis-spelled or defined by a module not included in the server configuration

Någon som vet vad jag ska göra?

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster