Jag har som sagt flyttat sidan till en annan server och när jag skickar mass email nu så står den gamla signaturen kvar, även om jag ändrat den i ACP'n. Är det en bugg eller ?
Joakim skrev:Jag har som sagt flyttat sidan till en annan server och när jag skickar mass email nu så står den gamla signaturen kvar, även om jag ändrat den i ACP'n. Är det en bugg eller ?
Det här inlägget verkar ha hamnat i fel tråd, eller?
Joakim skrev:Jag har som sagt flyttat sidan till en annan server och när jag skickar mass email nu så står den gamla signaturen kvar, även om jag ändrat den i ACP'n. Är det en bugg eller ?
Det här inlägget verkar ha hamnat i fel tråd, eller?