Sökningen fann 3 träffar
- 2007-09-08 15:58
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Mail till användaren vid aktivering av konto.
- Svar: 13
- Visningar: 16257
- 2007-09-08 10:57
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Mail till användaren vid aktivering av konto.
- Svar: 13
- Visningar: 16257
- 2006-01-02 20:39
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: CHMOD
- Svar: 5
- Visningar: 4294
CHMOD
Jag använder FTP i Explorer och när jag högerklickar på config.php så finns inte CHMOD hur ska jag göra?
//Ebroos
//Ebroos
