Tjena!
Jag söker ett plugin till PhpBB(Då även något script man antagligen lägger in i IRC'en) som gör så här att när någon skriver något i forumet så ska botten meddela det i irc-kanalen.
Exempel "Ny post i ämnet IRC-Plugin (http://www.phpbb-se.com/forum/viewtopic.php?p=13929)"
Jag vet att det ...
Sökningen fann 3 träffar
- 2006-03-28 20:48
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: IRC-Plugin
- Svar: 1
- Visningar: 2003
- 2005-12-28 22:17
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Nybörjare, heeeeelp.
- Svar: 2
- Visningar: 2952
- 2005-12-27 14:57
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: Hur ändrar man...
- Svar: 2
- Visningar: 4088
