Sökningen fann 40 träffar
- 2006-02-12 17:59
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Bild
- Svar: 4
- Visningar: 3688
- 2006-02-12 05:05
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Bild
- Svar: 4
- Visningar: 3688
Bild
Var ändrar man denna bild
för jag vill ha denna 

- 2006-02-12 01:45
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Färger?
- Svar: 3
- Visningar: 3843
Färger?
Totalt 1 användare online :: 0 registrerade, 1 dold och 0 gäster. [ Administratör ] [ Moderator ]
Hur ändrar jag detta till någon annan färg?
Hur ändrar jag detta till någon annan färg?
- 2006-02-03 18:03
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: RT Gold till phpbb plus
- Svar: 1
- Visningar: 3724
RT Gold till phpbb plus
var kan man ladda ner "RT Gold" till phpbb plus?
- 2006-02-03 08:38
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: phpbb plus "LÖST!"
- Svar: 0
- Visningar: 2115
phpbb plus "LÖST!"
När jag ska installera phpbb plus så får jag detta meddelande
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, "Mail" and inform them of the time the error occurred, and anything you ...
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, "Mail" and inform them of the time the error occurred, and anything you ...
- 2006-02-01 15:03
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Vad heter den...
- Svar: 2
- Visningar: 3103
Vad heter den...
Vad heter den mod som gör så fort man skriver ett inlägg (Som Admin) så hamnar den som en nyhet???
- 2006-02-01 11:14
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Banner Script
- Svar: 2
- Visningar: 3111
Banner Script
Finns det ett script som gör att den bytter "Banner Bild" så fort dom bytter sida ????
- 2006-01-14 13:45
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Orion
- Svar: 1
- Visningar: 3678
Orion
Någon som skulle kunna Översätta detta till Svenska?
Här kan ni ladda ner den: http://rallar3.mine.nu/dlcenter/swedish.rar
Mvh: RaLlAr3
Här kan ni ladda ner den: http://rallar3.mine.nu/dlcenter/swedish.rar
Mvh: RaLlAr3
- 2006-01-10 00:57
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: Vad betyder "impressum"?
- Svar: 3
- Visningar: 6842
Vad betyder "impressum"?
vad betyder "impressum"?
- 2006-01-06 22:12
- Kategori: phpBB 2 - Översättning
- Tråd: attach_mod_241
- Svar: 4
- Visningar: 10931
attach_mod_241
Finns det svenska till attach_mod_241?
Och var kan men hitta den?
Och var kan men hitta den?
- 2006-01-03 20:30
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: phpBB2_plus_1.52_2018
- Svar: 6
- Visningar: 5887
- 2005-12-27 11:48
- Kategori: phpBB 2 - Teman & Design
- Tråd: Hur ändrar man...
- Svar: 2
- Visningar: 4086
Hur ändrar man...
Jag har laddat hem en Gästbok till min Hemsida...
Och det jag undrar är hur man ändrar bakgrunds färg till Svart ?
.forText {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 10px;
color: #333333;
line-height: 20px;
padding-left: 10px;
padding-right: 10px;
}
.forHeader ...
Och det jag undrar är hur man ändrar bakgrunds färg till Svart ?
.forText {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 10px;
color: #333333;
line-height: 20px;
padding-left: 10px;
padding-right: 10px;
}
.forHeader ...
- 2005-12-25 04:41
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Hur ändrar man...
- Svar: 6
- Visningar: 5677
- 2005-12-24 12:49
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: phpBB2_plus_1.52_2018
- Svar: 6
- Visningar: 5887
mmmm?
När jag ska installera så får jag detta
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, admin@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have ...
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, admin@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have ...
- 2005-12-24 10:20
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: phpBB2_plus_1.52_2018
- Svar: 6
- Visningar: 5887
Hur installerar man "phpBB2_plus_1.52_2018?
Om jag laddar hem "phpBB2_plus_1.52_2018"
Hur ska jag göra nu?
Hur ska jag göra nu?
