Finns det något forum som handlar specifikt om
phpBB Joomla component?
Jag har en del problem med installationen av componenten - hux flux fungerar det inte att ändra användarnas rättigheter i joomla.
mvh
Ahidman
Sökningen fann 6 träffar
- 2006-04-21 20:08
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: phpBB joomla Component forum?
- Svar: 2
- Visningar: 2089
- 2005-11-11 00:50
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Hittar inte admins kontrollpanel
- Svar: 2
- Visningar: 3690
Problemt löst!
Är du verkligen helt säker på att du är inloggad som en administratör, d.v.s. som en användare med administratörsrättigheter?
Hej bico!
Tack för ditt svar!
Jo, nog hade jag rätt inloggningsuppgifter, men problemet låg tydligen i att jag varr tvungen att kasta en gammal cookie från min dator
Hälsn ...
Hej bico!
Tack för ditt svar!
Jo, nog hade jag rätt inloggningsuppgifter, men problemet låg tydligen i att jag varr tvungen att kasta en gammal cookie från min dator
Hälsn ...
- 2005-11-10 23:27
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Hittar inte admins kontrollpanel
- Svar: 2
- Visningar: 3690
Hittar inte admins kontrollpanel
Hej!
Jag har installerat om mitt phpBB, och denna gång hittar jag inget ställe där jag kan nå administrationspanelen.
Tidigare fanns en länk till administrationen längst ner på sidan av forumet, men den länken finns inte där nu.
Vad händer?
MVH
Anders Hidman
Jag har installerat om mitt phpBB, och denna gång hittar jag inget ställe där jag kan nå administrationspanelen.
Tidigare fanns en länk till administrationen längst ner på sidan av forumet, men den länken finns inte där nu.
Vad händer?
MVH
Anders Hidman
- 2005-11-04 12:18
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: installationsproblem
- Svar: 2
- Visningar: 2464
Tack för ett snabbt svar
Hej Holger!
Tack för din snabba respons.
Jag har nu löst problemet som uppstod när jag försökte reinstallera hela forumet på nytt.
Jag var tvungen att radera databasen totalt på min webserver för att det skulle fungera.
MVH
Anders
Tack för din snabba respons.
Jag har nu löst problemet som uppstod när jag försökte reinstallera hela forumet på nytt.
Jag var tvungen att radera databasen totalt på min webserver för att det skulle fungera.
MVH
Anders
- 2005-11-04 11:23
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: installationsproblem
- Svar: 2
- Visningar: 2464
installationsproblem
Hej!
Vad betyder medanstående text:
--------------------------------------------
Ett fel uppstod vid uppdateringen av databasen
Table 'phpbb_auth_access' already exists
------------------------------------------
Vad gör jag för fel och hur skall jag åtgärda det
MVH
Anders
Vad betyder medanstående text:
--------------------------------------------
Ett fel uppstod vid uppdateringen av databasen
Table 'phpbb_auth_access' already exists
------------------------------------------
Vad gör jag för fel och hur skall jag åtgärda det
MVH
Anders
- 2005-11-03 20:47
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11920
Hej netstamps - har samma problem med svenskan
Hej!"
Jag har samma problem med svenskan som "netstamps"
Jag har laddat ner och installerat helt enligt instruktionerna men när jag väljer "svenska" i administrationspanelen så är det fortfarande engelska som gäller!
Var sjutton skall man vända sig för att få en lösning på problemet.
Det måste ju ...
Jag har samma problem med svenskan som "netstamps"
Jag har laddat ner och installerat helt enligt instruktionerna men när jag väljer "svenska" i administrationspanelen så är det fortfarande engelska som gäller!
Var sjutton skall man vända sig för att få en lösning på problemet.
Det måste ju ...
