Som jah har fattat så finns det ett flertal MOD för att hantera bilder. Det jag söker är där användaren kan bifoga en bild i sitt mess.
Och även ett MOD där användaren kan lägga upp ett fotoalbum.
Vad finns att rekomendera?
Tack för tipsen
Sökningen fann 8 träffar
- 2006-03-10 13:18
- Kategori: phpBB 2 - MODdar
- Tråd: Fotoalbum?
- Svar: 1
- Visningar: 2063
- 2005-11-04 09:16
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
- 2005-11-04 09:04
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
Bilder
Jag menat att det inte går att lägga upp på min server. Att ngn användare hos mig måste hänvisa till egen server!
Elller har jag missat ngt??
Hur går uppdateringen till??
Elller har jag missat ngt??
Hur går uppdateringen till??
- 2005-11-04 08:42
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
Så var det klart
Nu funkar det. var tvungen att välja svenska på två ställen.
Hmm... tråkigt att det inte går att lägga upp bilder direkt
Jag använder phpBB 2.0.15. några större skilnader till 0.18 ?
Hmm... tråkigt att det inte går att lägga upp bilder direkt
Jag använder phpBB 2.0.15. några större skilnader till 0.18 ?
- 2005-11-03 09:31
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
märkligt
har tagit bort CVS
Jag har kollat PHP-filen och det är med svensk text. Tycker at allt stämmer med dina anvisningar..
Kan jag ta bort engelska språkfilerna??
Jag har kollat PHP-filen och det är med svensk text. Tycker at allt stämmer med dina anvisningar..
Kan jag ta bort engelska språkfilerna??
- 2005-11-03 09:03
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
Jag får det inte heller att lira
Gjort följande ..
Language/lang_swedish/ där har det lagts två nya bibliotek CVS och EMAIL + en del filer
Templates/SubSilver/Images/lang_swedish
Jag kan välja språk i ADMIN men väljer jag svenska så är det fortfarande Engelska!!
What to to??
Language/lang_swedish/ där har det lagts två nya bibliotek CVS och EMAIL + en del filer
Templates/SubSilver/Images/lang_swedish
Jag kan välja språk i ADMIN men väljer jag svenska så är det fortfarande Engelska!!
What to to??
- 2005-10-27 14:45
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
Tackar
Tackar för den utförliga anvisningen. Skall göra efter instruktion, hinner först på måndag. Hoppas att jag får återkomma om det inte skulle funka.
- 2005-10-27 13:51
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Byta språket...........
- Svar: 23
- Visningar: 11948
Byta språket...........
Hej!
Vill byta språket från Engelska till Svenska. Lite osäker på hur jag skall göra. Vilken av dessa språkfiler skall jag ladda hem? Finns det någon beskrivning på svenska hur jag skall göra? Lite osäker då jag är dålig på Engelska.
Tacksam för hjälp
Vill byta språket från Engelska till Svenska. Lite osäker på hur jag skall göra. Vilken av dessa språkfiler skall jag ladda hem? Finns det någon beskrivning på svenska hur jag skall göra? Lite osäker då jag är dålig på Engelska.
Tacksam för hjälp
