Sökningen fann 8 träffar

av Netstamps
2006-03-10 13:18
Kategori: phpBB 2 - MODdar
Tråd: Fotoalbum?
Svar: 1
Visningar: 2063

Fotoalbum?

Som jah har fattat så finns det ett flertal MOD för att hantera bilder. Det jag söker är där användaren kan bifoga en bild i sitt mess.
Och även ett MOD där användaren kan lägga upp ett fotoalbum.

Vad finns att rekomendera?
Tack för tipsen
av Netstamps
2005-11-04 09:16
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

>>>Vill du att användare ska ha möjligheten att visa bilder i forumens inlägg?

Japp!
av Netstamps
2005-11-04 09:04
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

Bilder

Jag menat att det inte går att lägga upp på min server. Att ngn användare hos mig måste hänvisa till egen server!

Elller har jag missat ngt??

Hur går uppdateringen till??
av Netstamps
2005-11-04 08:42
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

Så var det klart

Nu funkar det. var tvungen att välja svenska på två ställen.

Hmm... tråkigt att det inte går att lägga upp bilder direkt :(

Jag använder phpBB 2.0.15. några större skilnader till 0.18 ?
av Netstamps
2005-11-03 09:31
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

märkligt

har tagit bort CVS

Jag har kollat PHP-filen och det är med svensk text. Tycker at allt stämmer med dina anvisningar..
Kan jag ta bort engelska språkfilerna??
av Netstamps
2005-11-03 09:03
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

Jag får det inte heller att lira

Gjort följande ..

Language/lang_swedish/ där har det lagts två nya bibliotek CVS och EMAIL + en del filer

Templates/SubSilver/Images/lang_swedish

Jag kan välja språk i ADMIN men väljer jag svenska så är det fortfarande Engelska!!

What to to??
av Netstamps
2005-10-27 14:45
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

Tackar

Tackar för den utförliga anvisningen. Skall göra efter instruktion, hinner först på måndag. Hoppas att jag får återkomma om det inte skulle funka.
av Netstamps
2005-10-27 13:51
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: Byta språket...........
Svar: 23
Visningar: 11948

Byta språket...........

Hej!

Vill byta språket från Engelska till Svenska. Lite osäker på hur jag skall göra. Vilken av dessa språkfiler skall jag ladda hem? Finns det någon beskrivning på svenska hur jag skall göra? Lite osäker då jag är dålig på Engelska.

Tacksam för hjälp