Sökningen fann 1 träff

av Scream112
2004-12-26 03:57
Kategori: [2.0.x] - Support
Tråd: In/ut loggning
Svar: 3
Visningar: 3431

förstår inte hur du löste detta... för jag har samma problem tror jag på http://www.cultburk.net/phpBB

klickar man på logga in tänker den länge o sen får man felmeddelande i webläsaren! =/ och går man då in på forumet igen så är man inloggad... samma sak när man ska ta logga ut...

hur löser man ...