Sökningen fann 33 träffar
- 2009-05-25 18:15
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
- Svar: 7
- Visningar: 3740
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Hur kan jag gå via Phpmyadmin och radera rätt ur databasen? För att radera dem för hand, skulle ta en evighet.
- 2009-05-25 18:11
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Bild verifiering vid registrering, hur fixar man det?
- Svar: 5
- Visningar: 4288
Re: Bild verifiering vid registrering, hur fixar man det?
Googla på namnet, så hittar du det. T.ex på phpbbhacks
Men annars, går det inte att text veriferingen så att bottarna inte löser den?
Men annars, går det inte att text veriferingen så att bottarna inte löser den?
- 2009-05-24 23:59
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Bild verifiering vid registrering, hur fixar man det?
- Svar: 5
- Visningar: 4288
Re: Bild verifiering vid registrering, hur fixar man det?
Jag har följt det som stod i moden och ändrat i filerna.
Men det är fortfarande samma registrering.
Behöver man ändra någon sak i acp?
Tömt cachen har jag redan gjort.
Men det är fortfarande samma registrering.
Behöver man ändra någon sak i acp?
Tömt cachen har jag redan gjort.
- 2009-05-24 23:58
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Halft installerat språkpaket?
- Svar: 4
- Visningar: 2586
Re: Halft installerat språkpaket?
Tackar, du hade rätt!
- 2009-05-24 22:16
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Halft installerat språkpaket?
- Svar: 4
- Visningar: 2586
Re: Halft installerat språkpaket?
Hur gör jag det? När jag trycker på User controll panel, så hittar jag inget som har med det att göra.

- 2009-05-24 22:07
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Halft installerat språkpaket?
- Svar: 4
- Visningar: 2586
Halft installerat språkpaket?
Jag har lagt in språkpaketet sv för prosilver i ftpn, och tagit default language till svenska.
Samt refreshat templates, themes, imagesets osv.
Men jag får ändå inte svenska, eller delvis. Men när man loggar in så är allt engelska, och acpn med.
Vad kan vara fel? se http://www.classicwardrobe.se
Samt refreshat templates, themes, imagesets osv.
Men jag får ändå inte svenska, eller delvis. Men när man loggar in så är allt engelska, och acpn med.
Vad kan vara fel? se http://www.classicwardrobe.se
- 2009-05-23 14:00
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
- Svar: 7
- Visningar: 3740
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Men den gäller bara när man raderar medlemmarna. Så om man radera medlemmarna och glömt knappen.
Hur kan man då göra
?
Hur kan man då göra
- 2009-05-21 20:37
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
- Svar: 7
- Visningar: 3740
Re: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Tackar. Hur gör man för att ta bort alla poster/inlägg?
Har nu raderat alla medlemmar.
Har nu raderat alla medlemmar.
- 2009-05-19 00:11
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
- Svar: 7
- Visningar: 3740
Hur raderar man medlemmar (gäller massa)
Det är så att mitt forum [urlwww.]classicwardrobe.se[/url] som stått länge. Har fått en massa medlemmar som reggat sig, och alla är spam botar.
Går det på något sätt att radera alla sina medlemmar? Kommer ta år att ta bort dem en i taget.
Vänligen,
Malte
Går det på något sätt att radera alla sina medlemmar? Kommer ta år att ta bort dem en i taget.
Vänligen,
Malte
- 2009-04-11 18:06
- Kategori: 3.0.x - MODdar
- Tråd: Bild verifiering vid registrering, hur fixar man det?
- Svar: 5
- Visningar: 4288
Bild verifiering vid registrering, hur fixar man det?
Hejsan.
Har knåpat med ett forum ett tag, men flera spam botar har registrerat sig på forumet. Så jag behöver
en bild verifiering då man registrerar sig. Hur fixar man det, jag har inte hittat något här på forumet om det.
Forumet är: http://classicwardrobe.se/forum/ om det är till någon hjälp.
Har knåpat med ett forum ett tag, men flera spam botar har registrerat sig på forumet. Så jag behöver
en bild verifiering då man registrerar sig. Hur fixar man det, jag har inte hittat något här på forumet om det.
Forumet är: http://classicwardrobe.se/forum/ om det är till någon hjälp.
- 2009-01-06 22:27
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Åtkomst och ändring av katalog
- Svar: 3
- Visningar: 2180
Re: Åtkomst och ändring av katalog
Hehe, sorry.
Då väntar jag då, men tack för att du försökte!
Skriptsökväg: /forum
Men ändå ligger det i mindomän/forum/phpbb3
Jag vill alltså bli av med mappn phpbb3, någon som vet säkert?
Då väntar jag då, men tack för att du försökte!
Skriptsökväg: /forum
Men ändå ligger det i mindomän/forum/phpbb3
Jag vill alltså bli av med mappn phpbb3, någon som vet säkert?
- 2009-01-06 22:11
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Vad är adressen för att logga in som adminsitratör?
- Svar: 2
- Visningar: 1784
Re: Vad är adressen för att logga in som adminsitratör?
Tackar, nu funkar det!
- 2009-01-06 20:48
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Vad är adressen för att logga in som adminsitratör?
- Svar: 2
- Visningar: 1784
Vad är adressen för att logga in som adminsitratör?
Har råkat tagit bort knappen. Så undrar vad man ska skriva: mindomän.se/vad för att kunna logga in som administratör.
Eller behöver man lägga in nya filer?
Eller behöver man lägga in nya filer?
- 2009-01-06 00:48
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Åtkomst och ändring av katalog
- Svar: 3
- Visningar: 2180
Åtkomst och ändring av katalog
Hej.
Jag har två frågor, först och främst jag installerade phpbb3 i katalogen mindomän.se/phpBB3/Forum, hur får jag det till /forum?
Dvs vilka filer behöver man ändra i, för att det ska fatta att man tagit bort mappen phpBB3?
Sen på mitt forum, så har jag en kategori som alla endast får läsa. De ...
Jag har två frågor, först och främst jag installerade phpbb3 i katalogen mindomän.se/phpBB3/Forum, hur får jag det till /forum?
Dvs vilka filer behöver man ändra i, för att det ska fatta att man tagit bort mappen phpBB3?
Sen på mitt forum, så har jag en kategori som alla endast får läsa. De ...
- 2008-12-16 21:51
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Prosiliver speciell editon med blå färg?
- Svar: 3
- Visningar: 2457
Re: Prosiliver speciell editon med blå färg?
Hittar ingen som är blå, som inte är bred. Dvs som prosilver, special edition är ju smalare.
:/
:/
