Sökningen fann 4 träffar
- 2008-01-28 00:50
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Språk svenska
- Svar: 2
- Visningar: 2126
Språk svenska
hur många ställe skall man ändra på när man lagt till sv som standard i language packs och i Board settings, blir fortfarande eng
- 2008-01-28 00:45
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: ändra logo i pro silver
- Svar: 8
- Visningar: 6332
Re: ändra logo i pro silver
Tack...tror jag fixat det ....gjorde en capture på min png i ff sen sparade jag den som en gif och laddade upp och bytte ut min png...tack för er hjälp
- 2008-01-27 23:52
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: ändra logo i pro silver
- Svar: 8
- Visningar: 6332
Re: ändra logo i pro silver
Tack...provat allt du skrev men utan resultat...när jag gör loggan i gif så blir den inte bra...blir lite "ludd" runt den...
- 2008-01-27 22:02
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: ändra logo i pro silver
- Svar: 8
- Visningar: 6332
ändra logo i pro silver
Har ändrat logo i pro silver från gif till png och det funkar fint med FF men med IE 7.0 visas den inte hur fixar jag det..med ett script eller? och var lägger man det då?? Tacksam för hjälp
Kod: Markera allt
http://wse225291.web27.talkactive.net/phpBB3/index.php