Sökningen fann 4 träffar

av erixon66
2008-01-28 00:50
Kategori: 3.0.x - Support
Tråd: Språk svenska
Svar: 2
Visningar: 2126

Språk svenska

hur många ställe skall man ändra på när man lagt till sv som standard i language packs och i Board settings, blir fortfarande eng
av erixon66
2008-01-28 00:45
Kategori: 3.0.x - Teman & Design
Tråd: ändra logo i pro silver
Svar: 8
Visningar: 6332

Re: ändra logo i pro silver

Tack...tror jag fixat det ....gjorde en capture på min png i ff sen sparade jag den som en gif och laddade upp och bytte ut min png...tack för er hjälp
av erixon66
2008-01-27 23:52
Kategori: 3.0.x - Teman & Design
Tråd: ändra logo i pro silver
Svar: 8
Visningar: 6332

Re: ändra logo i pro silver

Tack...provat allt du skrev men utan resultat...när jag gör loggan i gif så blir den inte bra...blir lite "ludd" runt den...
av erixon66
2008-01-27 22:02
Kategori: 3.0.x - Teman & Design
Tråd: ändra logo i pro silver
Svar: 8
Visningar: 6332

ändra logo i pro silver

Har ändrat logo i pro silver från gif till png och det funkar fint med FF men med IE 7.0 visas den inte hur fixar jag det..med ett script eller? och var lägger man det då?? Tacksam för hjälp

Kod: Markera allt

http://wse225291.web27.talkactive.net/phpBB3/index.php