Någon som vet detta?tumba25 skrev:Kodändringen är inte samma.
Är inte säker men det kanske finns någon inställning i ACP för det. Eller någon MOD på phpbb.com
/J
Sökningen fann 13 träffar
- 2007-12-04 19:04
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Senaste inlägget överst i phpbb 3
- Svar: 4
- Visningar: 3134
- 2007-12-03 20:30
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Senaste inlägget överst i phpbb 3
- Svar: 4
- Visningar: 3134
Senaste inlägget överst i phpbb 3
Hej!
Jag har hittat en tråd som visar hur man får det senaste inlägget överst i phpbb2, är det lika krångligt i trean och skriver man samma kod? (dvs ändra i koden)
Jag vill altså ha det senaste inlägget överst när man går in på en tråd.
tack!
Jag har hittat en tråd som visar hur man får det senaste inlägget överst i phpbb2, är det lika krångligt i trean och skriver man samma kod? (dvs ändra i koden)
Jag vill altså ha det senaste inlägget överst när man går in på en tråd.
tack!
- 2007-11-12 18:09
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: status på användare
- Svar: 3
- Visningar: 2838
- 2007-11-11 19:43
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: status på användare
- Svar: 3
- Visningar: 2838
status på användare
hej!
Kan man tilldela en användare en speciell "status", inte titel eller grupper utan tex. betalt medlemsavgiften eller icke.
Hur gör man det i så fall?
Kan man tilldela en användare en speciell "status", inte titel eller grupper utan tex. betalt medlemsavgiften eller icke.
Hur gör man det i så fall?
- 2007-11-10 10:38
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Logga
- Svar: 2
- Visningar: 3539
Lägga till liknande logga med annan länk
Om man istället vill ha två logotyper jämte varandra, alltså en som fortfarande länkar till forumindex men också en annan som länkar till något annat.
Hur lägger man till en logotyp/knapp/menyrad som länkar till en utomstående sida?
Hur lägger man till en logotyp/knapp/menyrad som länkar till en utomstående sida?
- 2007-11-06 23:07
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Eget utseende i version 3?
- Svar: 11
- Visningar: 10805
- 2007-11-06 22:49
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Eget utseende i version 3?
- Svar: 11
- Visningar: 10805
Alldeles för mkt nybörjare för att sätta det där i mitt sammanhang! tack ändå! Här är sidan som jag har ansvar för http://www.cruxfbg.se och där ser du hur den är uppbyggd. Hur får jag då så att forumet inte öppnas i en ny layout/sida utan öppnas inom ramarna?
tusen tack
tusen tack
- 2007-11-06 22:28
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Eget utseende i version 3?
- Svar: 11
- Visningar: 10805
okej här är index-php sidan och just den koden som hämtar de oformaterade html-sidorna:
Gör jag mig tydlig?
Kod: Markera allt
<div id="info">
<?
if(empty($_GET['sida'])){$_GET['sida']='start';}
include($_GET['sida'].".html");
?>
</div>- 2007-11-06 22:18
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Eget utseende i version 3?
- Svar: 11
- Visningar: 10805
- 2007-11-06 22:15
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Egen huvudlogo - prosilver
- Svar: 4
- Visningar: 5768
jag fattar inte vad jag ska göra med det? har laddat hem det och öppnat ett skript som heter iepngfix.htcKail skrev:För IE6 behövs lite speciallösningar dock, se:
http://www.twinhelix.com/css/iepngfix/
men sen då? vad ska jag göra?
- 2007-11-06 21:54
- Kategori: 3.0.x - Teman & Design
- Tråd: Eget utseende i version 3?
- Svar: 11
- Visningar: 10805
- 2007-11-04 14:00
- Kategori: [2.0.x] - Support
- Tråd: Ang. tidsinställningar på forumet
- Svar: 5
- Visningar: 7282
- 2007-11-04 13:55
- Kategori: 3.0.x - Support
- Tråd: Byta namn på användare
- Svar: 1
- Visningar: 1927
Byta namn på användare
Hej!
Hur gör jag för att byta namn på en användare?
De ska ju behålla inlägg, bilder också vidare men byta namn?
tack
Hur gör jag för att byta namn på en användare?
De ska ju behålla inlägg, bilder också vidare men byta namn?
tack
